piątek, 27 lipca 2012

Nowy początek? Tak jakby

Cześć.Skończyłam przenosić bloga. Nie jest źle prawda? Zajęło mi to trochę czasu, ale w końcu wzięłam się w garść i to zrobiłam. Rozdziały będę pisać tak jakbym wcale nie opuściła blog.onet. W spisie rozdziałów są wszystkie poprzednie rozdziały. Jeżeli pominęłam jakieś blogi z zakładki "Ulubione" to napiszcie. 
I ci ogólnie sądzicie o tej zmianie? 
Nowy rozdział (szósty) dodam już niedługo. Planuję dodać coś dłuższego niż zwykle, bo ostatnio jest tyle zamieszania, że notki są rzadkie. Tylko pytanie w kogo oczach? Rayne vs Sawyer? Czy może obydwoje? 
Jeżeli jesteś nowym czytelnikiem to wszystkie rozdziały można znaleźć w spisie treści. Rozdziały z Pierwszej Części są sklejone po 4 na jeden post, żeby nie trzeba było tyle wracać do zakładki z rozdziałami. 
W takim razie do zobaczenia niedługo! :)

3 komentarze:

  1. Świetny blog . Zapraszam do mnie http://styleissecret.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama robisz nagłówki? bo są boskie *.* I mam pytanie 2. czy blok zakazana lekcja też przeniesiesz na bloggera? Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na 6 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie szablony/ nagłówki robi Anusia z szablonownicy. W "grafika bloga" jest link do jej bloga ;) Nie mam zamiaru przenosić Zakazanej Lekcji na bloggera. Wolę by ta książka została na wattpadzie :)

      Usuń